Sunday 12 June 2011 | By: Aku

Tak Mahu Kau Bersedih

Saya terharu dengan family in law saya. Mak mertua dan adik2 yang sangat menjaga hati saya...

Kisahnya...

Suami saya bagitau ada berita gembira tapi berita nih maybe sedih bagi saya..My biras mengandung 2 bulan anak kedua.Masa dapat tahu berita tuh,saya memang sedey,tapi saya still boleh control.Kalau sebelum ni bila dengar je ada kenalan atau sedara mara mengandung pasti saya akan menangis macam budak-budak  :). Tapi kali ini saya lebih pasrah..

Bila balik rumah mak ( mertua) saya tertunggu jugak mereka untuk bgtau saya pasal news tuh. Tapi until today mereka diam. Tak ada langsung angin2 pasal biras saya tuh. YuP!mereka mahu menjaga hati saya..mereka tak mahu saya bersedih...Mereka faham saya..Alhamdulillah saya dapat keluarga yang sangat baik. Mak mertua yang sangat memahami.Adik ipar yang sangat cool n geng dengan saya.

Lama2 news tuh akan terkeluar dari mulut mereka jugak..Cuma in future saya mungkin akan mengalami ledakan emosi yang entahlah...Dugaan baru yang harus saya tempuh dengan redha...


0 cakap-cakap:

Post a Comment